تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

اینترنت با محتوای عالی اشباع شده است. پس چگونه مطمئن شوید که مردم بر روی شما کلیک می کنند؟ اهمیت یک عنوان خوب نمیتواند بیش از حد باشد. مهم نیست که محتوای شما در سایت های رسانه های اجتماعی، وبلاگ یا سایت خارجی شما نشسته باشد، به مخاطبان خود نیاز دارید تا بر روی عنوان خود کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید نام تجاری خود را رشد دهید.

سایت هایی مانند Upworthy و Buzzfeed با استفاده از کاربران سرفصلها نمیتوانند روی کلیک کنند. این وبلاگ نگاهی به برخی از تاکتیک هایی که می تواند سرصفحه های خود را غیر قابل مقاومت کند.

چه چیزی باعث می شود عنوان خوب

وقتی یک تیتر را بنویسید، این کار را با هدف فروش مخاطبان خود انجام ندهید. در عوض، تمرکز بر طراحی در خوانندگان و تشویق آنها به خواندن بقیه محتوا. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که عنوان به درستی نشان دهنده بقیه محتوا است و گمراه کننده نیست. اکثریت آمریکایی ها معتقدند که سرفصل هایی که آنها خواندند. عنوان های جعلی یا "کلیک کردن" می تواند نام تجاری شما را به عنوان شهرت بد معرفی کند.

فرمول 4U ملانی دانکن

فرمول Melanie Duncan 4U برنامه ای کامل برای دریافت خوانندگان برای هر بار کلیک کردن است. این فرمول نویسندگان حرفهای را تشویق می کند تا بر روی ایجاد نسخه ای که "مفید، فوری، منحصر به فرد و فوق العاده خاص است، تمرکز کنند".


یک تیتر که مفید است، کاربران را به چیزی که نیاز دارند، ارائه می دهد، چه از نظر آموزشی و چه سرگرم کننده. هنگامی که متوجه شدید که چه چیزی برای مخاطبان مفید است، می توانید آنها را با عنوان هایی که مشکل و راه حل را ارائه می دهند ارائه دهید. انواع محتوا که معمولا "مفید" هستند، عناوین و نحوه نوشتن آنها است.

یک علامت که ضروری است، کاربران را به کلیک کردن فشار می دهد. شما می خواهید به کاربران اعتقاد داشته باشید که آنها از دست رفته اگر آنها بر روی این (ظاهرا) محتوای حساس به زمان کلیک کنید. فوریت همیشه برای تمام محتویات همیشه اعمال نمیشود و نیازی به آن نیست. شما می توانید با اضافه کردن این "U" اگر آن را برای قطعه محتوا و یا صدای نام تجاری خود را معنی ندارد.

یک تیتر منحصر به فرد، به واسطه آن، در بین بسته قرار خواهد گرفت. تفاوت آنها با توجه به علاقه کاربر و رانندگی او / او را کلیک کنید. کلمات "منحصر به فرد" می توانند عبارتند از پانویس ها، بازی های ویدئویی، موضوعات طنز آمیز و غیره. پیاز بزرگ در ایجاد سرصفحه های هوشمندانه است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی