تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

تمدید موندگاری

یک وبلاگ خوب درباره قدیم مطالب خیلی خیلی قدیمی و جالب رو میتونی از وبلاگ ما بخونی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ به طور کلی

سامسونگ Gear S3 Frontier یک ساعت هوشمند ایده‌آل از هر نظر است. این ساعت هوشمند برای کسانی که به دنبال بهترین ساعت سامسونگ ارزان می‌گردند یک قیمت متعادل و مناسب دارد. صفحه نمایش آن دارای یک صفحه گرد با قاب فلزی است که قطر آن برابر با ۱.۳ اینچ است. قاب صفحه یک دایره چرخان است که کمی از سطح بالایی ساعت فاصله دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به لمس ساعت اعلان‌های خود را چک کنید. شما می‌توانید برای دریافت پیام‌های متنی، تماس‌ها و سایر اعلان‌ها به صورت مستقیم از ساعت خود استفاده کنید.

حتی می‌توان از طریق بلندگو و میکروفون داخلی ساعت تماس‌های تلفنی را برقرار کرد. به این ترتیب در طول روز نسبت به استفاده از تلفن همراه خود بی نیاز خواهید شد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند سامسونگ می‌توان به امکان پرداخت از طریق سامسونگ پی اشاره کرد. این ساعت همچنین به GPS مجهز است.‌ برای افرادی که به برنامه‌های تناسب اندام علاقه دارند این ساعت به قابلیت شمارش گام و همچنین برنامه سلامتی سامسونگ یا همان S Health مجهز است که می‌تواند ضربان قلب شما را در طول روز کنترل کند.


فارسیرو

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی